martes, 21 de octubre de 2008

NO TOQUIS...


Us recordeu quant parlàvem del protocol social i dèiem que hem de ser prudents a "tocar" als altres ??


Doncs bé, un bon amic, (gràcies Rafel, t'ho agraeixo molt) m'ha fet arribar aquesta crònica de la vanguardia digital d'avui.


Es francament curiós el comportament d'en Sarkozy (galanteria francesa dirien alguns) i encara més la queixa de la Merkel via ambaixada (em pensava que els ambaicadors servien per altres afers més importants). Tot plegat un mon de mones...


A Merkel le incomodan los toqueteos de Sarkozy


La canciller alemana envía una nota de protesta a la embajada en Francia por las maneras demasiado caballerosas del presidente de la República

Barcelona. (Redacción).- Angela Merkel se siente incómoda por los modos demasiado caballerosos con los que el desenvuelto Nicolas Sarkozy adorna sus encuentros. A la cancilller alemana le violentan las palmaditas en la espalda o los besos en la mejilla del presidente francés, cuyas maneras, perfectamente normales para los franceses, no son del todo entendidas en Alemania, donde se acostumbra a marcar una mayor distancia física en las relaciones personales.
Así lo ha hecho saber Merkel a la embajada alemana en Francia a través de un comunicado, que ha solicitado que sea enviado al Palacio del Elíseo, informa el diario suizo 'Le matin'. "Tocarse no forma parte de la cultura alemana, aún menos de la cultura del este de Alemania. Además, Merkel es protestante, lo que implica una cierta distancia entre los individuos, un rigor, una austeridad tanto exterior como interior", explica al rotativo suizo Dorotea Hahn, corresponsal en París del diario berinés 'Die Tageszeitung'.


1 comentario:

Ada dijo...

Jo estic totalment d'acord amb que "no cal tocar tant", i suposo que les senyores ens hi trobem més que els senyors, entre ells no es fan petons, i a nosaltres... sempre creueu que queda bé, i la veritat, jo, petons... els justos.
Ah, Miquel, un petó. ;-)
Ada