martes, 30 de septiembre de 2008

SALA DE PLENS

Avui m’han fet una consulta d’aquelles fàcils que respons molt ràpid i després penses que ho caldria comprovar i aquí es on comencen els problemes.

La pregunta exacta era
“em pots dir si és obligatori que la foto del rei presideixi la sala de plens i que a la seva esquerra tingui la del President? Esta escrit en algun lloc?”

La resposta immediata ha estat “ si es obligat ara et busco el decret” Ai mare...

Després de perdre el matí, la meva amiga-preguntona m’ha respost “ja ho he trobat” o sigui ha estat més ràpida i eficaç que jo i m’ha trobat això:

Real Decreto 2568-1986, de 28 de noviembre, por el que se aprueba el Reglamento de organización, funcionamiento y régimen jurídico de las Entidades locales
TÍTULO III.
FUNCIONAMIENTO DE LOS ÓRGANOS NECESARIOS DE LOS ENTES LOCALES TERRITORIALES
CAPÍTULO PRIMERO.
FUNCIONAMIENTO DEL PLENO
SECCIÓN PRIMERA. DE LOS REQUISITOS DE CELEBRACIÓN DE LAS SESIONES
Artículo 85.
1. El Pleno celebrará sus sesiones en la Casa consistorial, Palacio provincial o Sede de la Corporación de que se trate, salvo en los supuestos de fuerza mayor en los que, a través de la convocatoria o de una resolución del Alcalde o Presidente dictada previamente y notificada a todos los miembros de la Corporación, podrá habilitarse otro edificio o local a tal efecto. En todo caso, se hará constar en acta esta circunstancia.

2. En lugar preferente del salón de sesiones estará colocada la efigie de S. M. El Rey.

Pel que fa referència al retrat del President de la Generalitat segueixo buscant i no hi ha cap decret que oficialitzi aquesta presència.
Per tant com que rectificar es de savis, aquí ho teniu.
La foto del Rei es obligatoria per aquest decret del 86 però la del President es cortesia de la Casa.

Una especial salutació a l’Anna que segur sabrà comprendre la meva indiscreció en favor d’una bona informació a tots els meus col·laboradors. Gràcies Anna

No hay comentarios: