miércoles, 4 de marzo de 2009

NEWS ATIPIQUES

Benvolguts i Benvolgudes,

Unes news atípiques.

Si bé som bons per criticar quan toca, també hem de saber reconèixer la feina ben feta.

La setmana passada vaig ser convidat a l’acte de commemoració dels 20 anys de la primera pedra del Circuit de Catalunya.

I ho vull dir. MOLT BÉ, Va ser un acte sobri (no senzill) mil·limetrat i molt ben organitzat.

Enhorabona i PER MOLTS ANYS !!!

També vaig ser convidat a participar a les III Jornades tècniques de protocol a les institucions i a l’empresa: “L’escenografia del poder” a la Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna de la Universitat Ramon LLull on vaig coincidir amb alguns amics d’aquestes news.

Va ser interessantíssim constatar les diferents visions dels protocol, i el treball del dia a dia del professionals d’aquest camp. Imagineu per un costat a un Dr. Professor de la Universitat Catòlica de Murcia al costat del Cap de protocol de Gas Natural o en David Madí “confrontant-se” amb en Xavier Vendrell, per citar només dos exemples de la diferencia de criteris pràctics. Tot plegat molt enriquidor.


La darrera news té relació amb la Casa Real, perquè ja em direu que hi fa una agulla imperdible al bell mig de la banda representativa d’una condecoració oficial.

Jo diria que hi ha altres mètodes per evitar que la banda es mogui.

En fi... doctores tiene la iglesia...

No hay comentarios: